Qualitat
La qualitat del servei de la nostra organització està molt lligada a la satisfacció de les necessitats dels diferents grups d’interès (usuaris, famílies, institucions, etc.). Des de la Fundació TEAS identifiquem aquestes necessitats i apliquem els procediments necessaris per poder satisfaer-les de manera eficient.
Donat que les necessitats de les persones ateses i grups d’interès poden variar en el temps, treballar amb qualitat és un procés en constant revisió que implica la millora continuada orientada cap a l’excel·lència i bones pràctiques de la nostra organització.es i grups d’interès poden variar en el temps, treballar amb qualitat és un procés en constant revisió que implica la millora continuada orientada cap a l’excel·lència i bones pràctiques de la nostra organització.
Els principis de qualitat en què la Fundació TEAS es fonamenta són en:
- L’excel·lència, bones pràctiques , eficàcia i eficiència. El nostre compromís és aconseguir l’acompliment de la nostra missió, a través del nostre servei i suport mitjançant la millora contínua , utilitzant els recursos de la manera més profitosa, amb control de l’eficiència.
- Atenció personalitzada. Els professionals de l’equip de la Fundació TEAS i les persones de suport són els que vetllen per una atenció personalitzada, adaptada donant respostes adequades a les situacions de cada persona i família.
- Millora continuada. El nostre sistema organitzatiu permet avaluar i millorar contínuament les nostres actuacions, d’acord amb els protocols i procediments establerts en el funcionament de la fundació.
- Principi de prevenció. A la Fundació TEAS estem compromesos en la orientació de les actuacions cap a la prevenció d’errors que puguin sorgir en el temps.
- Formació. La formació continuada dels professionals que formem part de TEAS és un aspecte important de les bones pràctiques per a la millora i qualitat del servei que oferim.